مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:152020-04-02اقتصادي

ممانعت از گردشگری زیرزمینی راه نجات آن پس از بحران کرونا


مسئول کمیته گردشگری اسب استان یزد اعمال قوانین خاص در محورهای گردشگری، نظارت مناسب بر بازار این صنعت و جلوگیری از صنعت گردشگری زیرزمینی و توانمندسازی شاخص های گردشگری را به عنوان مهمترین عوامل در نجات این صنعت پس از بحران کرونا برشمرد.

- ایسنا/یزد مسئول کمیته گردشگری اسب استان یزد اعمال قوانین خاص در محورهای گردشگری، نظارت مناسب بر بازار این صنعت و جلوگیری از صنعت گردشگری زیرزمینی و توانمندسازی شاخص های گردشگری را به عنوان مهمترین عوامل در نجات این صنعت پس از بحران کرونا برشمرد.

زکیه کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، صنعت گردشگری را یکی از آسیب پذیرترین صنایع در بحران کرونا عنوان و اظهار کرد: به همین دلیل، مدیریت بحران این صنعت واقعیتی امکان ناپذیر است و در وهله اول آنچه مهم است برخورد پیشگیرانه کنشی در برابر آنچه در آینده امکان دارد رخ بدهد، است.

وی افزود: مسلما با این برخورد پیشگیرانه کنشی، آنچه ممکن است در آینده رخ بدهد، خسارت و زمان کمتری را ه دنبال خواهد داشت.

مسئول کمیته گردشگری اسب استان با بیان این که در سال های اخیر افزایش جهشی میل به مسافرت و بروز فجایع طبیعی و اجتماعی و سیاسی توجه به مدیریت بحران را امکان ناپذیر کرده است، گفت: مدیریت بحران به معنای سوق دادن هدفمند جریان پیشرفت به روالی قابل کنترل و انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از گردشگری زیرزمینی راه نجات آن پس از بحران کرونا

ممانعت از گردشگری زیرزمینی راه نجات آن پس از بحران کرونا