مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-02پزشكي

اهدای 10 هزار لیتری مواد بهداشتی به مراکز بهداشت و درمان گیلان


محموله 10 هزار لیتری مواد بهداشتی و شوینده توسط سپاه قدس گیلان به مراکز بهداشت و درمان و بیمارستان های این استان اهدا شد.

- ایسنا/گیلان محموله 10 هزار لیتری مواد بهداشتی و شوینده توسط سپاه قدس گیلان به مراکز بهداشت و درمان و بیمارستان های این استان اهدا شد.

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مردم با فرهنگ ایران اسلامی و به ویژه استان گیلان بابت عدم حضور در اجتماعات جهت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی ضمن قدردانی از مشارکت مسئولانه مردم استان جهت در خانه ماندن در روز طبیعت افزود: مردم فهیم استان برای کنترل شیوع ویروس کرونا باز هم در خانه ماندند و نشان دادند که عزم شان را جزم کرده اند تا بیماری کرونا را هر چه زودتر ریشه کن کنند و ان شاءالله با این همدلی ایجادشده بین مردم و مسئولان این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

وی با اشاره به کمک سپاه به بیمارستان ها و مراکز درمانی در روزهای گذشته افزود: سپاه قدس گیلان در روزهای گذشته همواره همراه مردم و به ویژه کادر بهداشت و درمان بوده و در همین راستا نیز امروز حدود 10 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان را بین بیمارستان ها و مراکز بهداشت و درمان کل استان توزیع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 10 هزار لیتری مواد بهداشتی به مراکز بهداشت و درمان گیلان

اهدای 10 هزار لیتری مواد بهداشتی به مراکز بهداشت و درمان گیلان