مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-02پزشكي

30 نفر به نقاهتگاه های آذربایجان غربی مراجعه کرده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آذربایجان غربی گفت: تعداد مراجعه کنندگان به نقاهتگاه های استان به 30 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد آقازاده پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین اقدامات مقابله و مدیریت بیماری کرونا در استان اظهارکرد: امروز ما جنگی با یک دشمن ناشناس که چهره خود را به اشکال مختلف تغییر می دهد مواجه هستیم این دشمن تحولی در عرصه تولید علم را در دنیا به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه تا لحظه پیروزی کامل اقدامات پیشگیرانه و کنترلی ادامه خواهد داشت افزود: آمادگی و حضور تا پایان بحران ضروری بوده و یکی از راه های درمان بیماری، شناسایی آن در مراحل اولیه است آقازاده با بیان اینکه کرونا با یک بار غربالگری شناسایی نمی شود و ممکن است بیمار در مرحله کمون بوده و بدون علائم بیماری باشد ادامه داد: گاهی سازی، آموزش و برنامه های متنوع صداوسیما در راستای مبارزه با ویروس کرونا بسیار مؤثر بود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه بهداشتی و درمانی زیرساخت های مناسبی داریم عنوان کرد: بیش از 2600 تخت خالی بیمارستانی و 70 تخت ویژه خالی نیز 70 در استان موجود است، امید است روند ابتلای افراد به کرونا در آذربایجان غربی در هفته های آینده سیر نزولی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 نفر به نقاهتگاه های آذربایجان غربی مراجعه کرده اند

30 نفر به نقاهتگاه های آذربایجان غربی مراجعه کرده اند