مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:452020-04-02اقتصادي

میزان تصادفات فوتی برون شهری کردستان 55 درصد کاهش یافت


سردار علی آزادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای این طرح از 28 اسفند سال گذشته آغاز شده که در این مدت میزان تصادفات جرحی جاده های برون شهری هم 48 درصد و مجموع تصادفات برون شهری هم 66 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: مجموع تصادفات درون شهری استان هم 61 درصد کاهش یافته که از جمله در تصادفات خسارتی شاهد کاهش 78 درصدی و در تصادفات جرحی شاهد کاهش 45 درصدی بودیم.

سردار آزادی یادآور شد: آمار کشفیات سرقت 51 درصد و میزان دستگیری سارقان هم 19 درصد در مدت اجرای طرح نوروزی افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار و 800 مورد بازدید از واحدهای صنفی انجام شد گفت: 304 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات پلمب شد.

فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: در این مدت 247 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان دهنده افزایش 175 درصدی است.

وی افزود: در زمان اجرای طرح پنج دستگاه خودرو مرتبط با توزیع کنندگاان مواد مخدر توقیف و پنج توزیع کننده مواد نیز توسط پلیس دستگیر شدند.

سردار آزادی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی یادآور شد: در این مدت خودروهای متخلف در استان کردستان 114 مورد اعمال قانون شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تصادفات فوتی برون شهری کردستان 55 درصد کاهش یافت

میزان تصادفات فوتی برون شهری کردستان 55 درصد کاهش یافت