مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-02اقتصادي

برنامه ریزی برای چالش های دوران پساکرونا در اقتصاد فارس


استاندار فارس خواستار تشکیل اتاق فکری با حضور اساتید دانشگاه، نخبگان اقتصادی و نمایندگان مجلس در راستای تدوین برنامه برای مقابله با چالش پساکرونا در اقتصاد فارس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی پنجشنبه در کارگروه جهش تولید در استان فارس با بیان اینکه سال گذشته شاهد فراز و فرودهای مختلفی در استان و کشور بودیم گفت: سرمایه گذاری خارجی و طرح های اقتصادی استان 10 درصد افزایش داشته و توانسته در سال گذشته 181 میلیون دلار جذب سرمایه گذاری خارجی را در استان فارس ثبت کنیم.

استاندار فارس اضافه کرد: جذب 181 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در حالی در استان فارس ثبت شد که نسبت به سال 97 دو برابر رشد سرمایه گذاری خارجی را شاهد بودیم.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس در خصوص تسهیل فرآیند جذب سرمایه گذاری تصریح کرد: ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری در کنار تدوین 78 بسته سرمایه گذاری نشان داد که در راه تدوین نقشه سرمایه گذاری استان فارس توانسته فعالیت خوبی داشته باشد.

رحیمی اضافه کرد: در سال 98 شاهد امضای تفاهم نامه های سرمایه گذاری خارجی در استان فارس بود این در حالی است که تحقق درآمدهای عمومی استان شاهد رشد 29 درصدی بوده است البته لازم به ذکر است که برنامه ریزی های استان نیز به گونه ای بوده است که در تمامی شاخص های توسعه محور استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای چالش های دوران پساکرونا در اقتصاد فارس

برنامه ریزی برای چالش های دوران پساکرونا در اقتصاد فارس