مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-02ورزشي

شورش در زندانهای یزد شبیه دروغ 13 است/مورد کرونایی نداریم


هیچ موردی از کرونا در بین زندانیان استان یزد وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی دهشیری امروز در حاشیه بازدید از زندان مرکزی یزد اظهار داشت: حفظ سلامتی مددجویان از روز اول مورد تأکید قرار گرفت و در این راستا تمهیدات مختلفی نیز در نظر گرفته و توسط مجموعه زندان اجرا شد.

دهشیری، زندان یزد را از بهترین زندان های کشور از لحاظ امکانات آموزشی، فرهنگی، ورزشی و حرفه آموزی و سایر خدمات مددکاری دانست و بیان داشت: تلاش تمام مجموعه قضایی و مدیران زندان ها و مددکاران بر تأثیر گذاری مثبت و اصلاح مددجویان و بازاجتماعی کردن زندانیان است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.

رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به ارتباط بسیار خوب مددجویان و مددکاران در زندان های استان یزد، تصریح کرد: این ارتباط خوب و مدیریت شایسته و قابل مجموعه زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی در استان و هم چنین تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی با زندان در رفع مشکلات قضایی مددجویان، احتمال هرگونه شورش و سرکشی را به حداقل رسانده است.

وی با اشاره به شایعه اغتشاش و شورش در زندان یزد در روز سیزده نوروز بیان داشت: این مطلب که بیشتر از طریق مبادی رسانه ای مزدور خارج از کشور و شبکه های معاند، مورد پوشش قرار گرفته بود به همان دروغ سیزده بیشتر شبیه بود تا واقعیت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورش در زندانهای یزد شبیه دروغ 13 است/مورد کرونایی نداریم

شورش در زندانهای یزد شبیه دروغ 13 است/مورد کرونایی نداریم