مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:052020-04-02اقتصادي

واحدهای گردشگری سمنان همگام با طرح فاصله گذاری اجتماعی تعطیل است


مهدی جمال روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: چهار مجتمع خدماتی بین راهی و برخی هتل ها و رستوران ها برای ارایه خدمات در شرایط اضطرار زیر نظر کارشناسان بهداشت در استان سمنان فعال بودند و اکنون تمام این واحدها به درخواست خود برای مشارکت در شکست ویروس کرونا تعطیل شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان سمنان واحدهای گردشگری مانند برخی رستوران ها، تمام اقامتگاه های بوم گردی و برخی مجتمع های رفاهی بین راهی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تعطیل شدند و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نظارت بر اجرای این دستورالعمل را بر عهده داشت.

وی ادامه داد: از بیست و پنجم اسفند98 تا ششم فروردین امسال 410 مورد بازدید از تاسیسات گردشگری به عمل آمد که این تعداد بازدید به پلمب 6 مورد از واحدهای گردشگری شامل اقامتگاه بومگردی و رستوران بین راهی در استان به دلیل فعالیت غیرمجاز و غیربهداشتی، با وجود ابلاغیه وتاکید بر تعطیلی واحدها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا منجر شد.

جمال اظهار داشت: در ادامه نظارت ها از هفتم تا چهاردهم فروردین هیچ گونه تخلفی توسط واحدهای گردشگری استان سمنان صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای گردشگری سمنان همگام با طرح فاصله گذاری اجتماعی تعطیل است

واحدهای گردشگری سمنان همگام با طرح فاصله گذاری اجتماعی تعطیل است