مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:052020-04-02سياسي

دوخت ماسک و لباس ویژه بیمارستانی توسط هنرمندان صنایع دستی آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از دوخت بیش از 80 هزار ماسک و 10 هزار لباس ویژه بیمارستانی به همت هنرمندان صنایع دستی استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از دوخت بیش از 80 هزار ماسک و 10 هزار لباس ویژه بیمارستانی به همت هنرمندان صنایع دستی استان خبر داد.

احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر گفت: هنرمندان صنایع دستی استان در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، به صورت خودجوش و داوطلبانه در کارگاه های خود اقدام به دوخت ماسک و لباس ویژه بیمارستانی کرده اند.

وی بیان کرد: همکاری و همیاری آحاد جامعه در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا امری اجتناب ناپذیر است که صنعتگران و هنرمندان استان از نخستین روزها، پیشروان این وظیفه همگانی بودند و در همین راستا تا به امروز موفق به دوخت بیش از 80 هزار ماسک بهداشتی و 10 هزار لباس ویژه بیمارستانی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی در خاتمه گفت: عبور از این بحران، همت و اتحادی جمعی می طلبد که با آگاهی گسترده هموطنان محترم و رعایت اصول ویژه قطع زنجیره انتقال میسر خواهد بود، لذا از تمام هموطنان خواستاریم در این مسیر یاری رسان مدافعان سلامت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوخت ماسک و لباس ویژه بیمارستانی توسط هنرمندان صنایع دستی آذربایجان شرقی

دوخت ماسک و لباس ویژه بیمارستانی توسط هنرمندان صنایع دستی آذربایجان شرقی