مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:052020-04-02سياسي

پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اعلام کرد که در راستای تحقق حهش تولید، به متقاضیان فعال در بخش های گردشگری و صنایع دستی تسهیلات کم بهره تعلق می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، مصیب امیری با اشاه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بنام جهش تولید، گفت: با هدف حفظ و ایجاد اشتغال و تولید خدمت تسهیلات کم بهره به متقاضیان بخش گردشگری و صنایع دستی پرداخت می شود.

 امیری، افزود: با توجه به ظرفیت هایی پیش بینی شده در قانون نظیر معرفی متقاضیان خرد و کلان تاسیسات گردشگری این اداره کل  اقدامات لازم را  انجام می دهد.

وی ادامه داد: تاکون به طور مجموع 131 نفر از متقاضیان حقیقی و حقوقی این بخش برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند که 58 متقاضی موفق به دریافت تسهیلات به مبلغ 48 هزار و 5600 میلیون ریال شده اند.

امیری بیان کرد: همچنین سایر متقاضیان در حال تشکیل پرونده نزد بانک های عامل هستند که پس از تکمیل پرونده و مراحل اداری پرداخت تسهیلات به این دسته از متقاضیان میسر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اضافه کرد: برای جلوگیری از مراجعه حضوری، متقاضیان می توانند از طریق پیشخوان الکترونیکی این اداره کل به نشانی اینترنتی (www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی

پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی