مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 06:452020-04-02دانش

برنامه جدی هدایت پایان نامه و رساله های دانشجویی به سمت کسب و کار در سال 99


هدایت پایان نامه و رساله های تحصیلات تکمیلی در مسیر تبدیل شدن به کسب و کار با حمایت پارک علم و فناوری در سال 99 با قوت در دانشگاه تهران ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، کارآفرینی یکی از اولویت های دانشگاه تهران است و در این زمینه طرح های مختلفی از جمله طرح رویش و شکوفایی، شبکه فن آوری دانشگاه، مراکز نوآوری، آموزش های آزاد، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره، دوره های دو وجهی و دوره های کهاد تاکنون در این دانشگاه به اجرا درآمده است.

محمود نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره اقدامات انجام شده در زمینه کارآفرینی در سال 98 در این دانشگاه، از پیگیری جدی برنامه های مربوط به کارآفرینی در سال 99 خبر داد.

وی اظهارداشت: یکی از اولویت های مد نظر دانشگاه، افزایش کارآفرینی است که پارک علم و فناوری از جمله بخش های موثر دانشگاهی برای تعامل دانشگاه و جامعه محسوب می شود تا با کمک این امکان، دستاوردهای علمی دانشگاه ها به کسب و کار تبدیل شده و کاربردی شوند.

به گفته نیلی، از این رو، در سال 98 برنامه های مربوط برای هدایت بیشتر پایان نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی در مسیر تبدیل شدن به کسب و کار با حمایت پارک علم و فناوری پیگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جدی هدایت پایان نامه و رساله های دانشجویی به سمت کسب و کار در سال 99

برنامه جدی هدایت پایان نامه و رساله های دانشجویی به سمت کسب و کار در سال 99