مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-02سياسي

روحانی: برای بعد از 20 فروردین یکشنبه تصمیم نهایی را خواهیم گرفت


رییس جمهور عنوان کرد که یکشنبه 17 فروردین ماه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره این که بعد از 20 فروردین ماه کسب وکارها چگونه راه اندازی شود تصمیم گیری خواهد شد.

- رییس جمهور عنوان کرد که یکشنبه 17 فروردین ماه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره این که بعد از 20 فروردین ماه کسب وکارها چگونه راه اندازی شود تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز 14 فروردین ماه در جلسه ستاد اقتصادی دولت اظهار کرد: در جلسه امروز بحثی درباره فعالیت های بعد از 20 فروردین ماه مطرح شد که تصمیم نهایی آن در اختیار ستاد ملی کروناست.

البته ما در اینجا بحث های اقتصادی آن را انجام دادیم و بحث های اصلی آن هم امروز در وزارت کشور صورت می گیرد و نهایتا روز یکشنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا در این مورد تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: البته برای کسب وکارهایی که قرار است فعالیت های خود را انجام و اقدامات اقتصادی دهند با اصول و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند برای ما هم مبارزه با فقر و هم مبارزه با کرونا مهم است.

در جلسه امروز هم تصمیمات خوبی در زمینه اقتصادی گرفتیم و تصمیم نهایی را یکشنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا می گیریم و به اطلاع مردم می رسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: برای بعد از 20 فروردین یکشنبه تصمیم نهایی را خواهیم گرفت

روحانی: برای بعد از 20 فروردین یکشنبه تصمیم نهایی را خواهیم گرفت