مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 06:152020-04-02سياسي

روحانی: تصمیمات درباره راه اندازی کسب وکارها 17 فروردین اعلام می شود


تصمیمات درباره کسب وکارهایی که باید بعد از 20 فروردین مجددا راه اندازی شود روز یکشنبه هفته آتی 17 فروردین اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور ایران امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا اظهار داشت: در خصوص فعالیت کسبه و کارها بعد از 20 فروردین در جلسه امروز بحث و گفت وگو شد که کسب و کارها بعد از 22 فروردین چگونه راه اندازی و پروتکل ها چگونه باشد که ما در مورد بُعد اقتصادی آن گفت وگو کردیم اما قرار شد بحث اصلی در وزارت کشور انجام شود.

وی افزود: روز یکشنبه 17 فروردین در خصوص نحوه راه اندازی کسب و کارها در کشور تصمیم گیری می شود و پس از اتخاذ تصمیمات به اطلاع مردم ایران خواهد رسید.

روحانی گفت: همه باید تلاش کنیم نیازمندی ها در کشور تأمین شود و آنهایی که بر سر کسب و کارشان باشد بروند و  اصول بهداشتی را نیز مراعات کند.

* مبارزه با فقر هم شبیه مبارزه با کرونا است رییس جمهور با بیان اینکه سلامت و اقتصاد مردم برای ما مهم است، گفت: مبارزه با فقر چیزی شبیه مبارزه با کرونا است و هر دوی این مهم باید مدنظر باشد.

ادامه دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: تصمیمات درباره راه اندازی کسب وکارها 17 فروردین اعلام می شود

روحانی: تصمیمات درباره راه اندازی کسب وکارها 17 فروردین اعلام می شود