مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 06:052020-04-02سياسي

روایتی از ایثارگری اعضای سمن های اردبیل برای مهار کرونا


محمد سیمزاری در تشریح فعالیت سمن های اردبیل برای انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی به منظور مقابله با شیوع کرونا ویروس به خبرنگار مهر گفت: در اولین گام فرهنگی و اجتماعی برای کنترل شیوع ویروس کرونا در اردبیل فراخوانی تنظیم گردید تا از نیروهای داوطلب جهت کمک در ستاد پیشگیری از شیوع کرونا اعم از سازمان های مردم نهاد و نیروهای آزاد استفاده شود.

به گفته وی استقبال مردم و سمن ها واقعاً کم نظیر بود تا طی آن 380 نفر از اعضای سمن ها ثبت نام کرده و آمادگی خود را جهت خدمت در بخش های مختلف اعلام کنند.

پرستار اردبیلی بعد از هشت ساعت تلاش بی وقفه در بیمارستان، تقاضا داشت تا قسمت دوم شبانه روز را در خدمت کمیته داوطلبان سمن های اردبیل باشد مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ادامه داد: اعضای سمن های استان به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا جلوه هایی ماندگار از ایثار را خلق کردند که نمونه های آن را تنها در دوران دفاع مقدس می توان دید.

برای نمونه اعلام آمادگی پرستاری که بعد از هشت ساعت تلاش بی وقفه در بیمارستان تقاضا داشت تا قسمت دوم شبانه روز را در خدمت کمیته داوطلبان باشد و در صورت نیاز به فعالیت میدانی بپردازد.

سیمزاری ادامه داد: برخی از کمیته های داوطلبانه سمن ها برای کنترل ویروس کرونا در اردبیل نیز برای آموزش مردم به محلات و مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از ایثارگری اعضای سمن های اردبیل برای مهار کرونا

روایتی از ایثارگری اعضای سمن های اردبیل برای مهار کرونا