مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-02اقتصادي

جبران آسیب کرونا به اصناف، نیازمند بازشدن چتر حمایتی دولت


کرونا موجب بیکارشدن برخی از کارگران واحدهای صنفی شده است و برای جلوگیری از ادامه این روند باید هرچه سریعتر چتر حمایت دولت برای جبران این آسیب باز شود.

- ایسنا/گیلان رییس اتاق اصناف گیلان گفت: کرونا موجب بیکارشدن برخی از کارگران واحدهای صنفی شده است و برای جلوگیری از ادامه این روند باید هرچه سریعتر چتر حمایت دولت برای جبران این آسیب باز شود.

        جلال الدین محمدشکریه در گفت و گو با ایسنا گفت: در حال حاضر بسیاری از اصناف گیلان به دلیل مقابله با کرونا ویروس تعطیل هستند و فقط برخی از اصناف از جمله واحدهای صنفی فروش موادغذایی و خدمات فنی از جمله تعویض روغنی ها، تعمیرات موبایل و کلیدسازی ها، برق ساختمان و .

به منظور کمتر شدن دغدغه مردم برای در خانه ماندن به صورت شیفت بندی باز و در حال خدمات رسانی هستند.

وی افزود: از زمان آغاز تصمیم گیری هایی که برای تعطیلی اصناف در استان برای حفظ سلامت مردم انجام شد، واحدهای صنفی که نسبت به تعطیلی واحدهای اقدام نکرده بودند، نیز برخورد انجام شده است.

بسیاری از صنوف استان اجاره ای هستند شکریه با اشاره به اینکه ما از مشکلات اقتصادی اصناف کاملا با خبر هستیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از صنوف ما اجاره ای هستند و خوشبختانه در اخبار شنیدیم که برخی از صاحبان مغازه ها به مستاجران خود برای پرداخت اجاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران آسیب کرونا به اصناف، نیازمند بازشدن چتر حمایتی دولت

جبران آسیب کرونا به اصناف، نیازمند بازشدن چتر حمایتی دولت