مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 03:252020-04-02اقتصادي

یک واحد تولیدی مواد ضدعفونی غیرمجاز در مهاباد پلمب شد


محمد جهین روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با دریافت گزارش هایی مبنی بر وجود محلول ضدعفونی کننده با برند تقلبی در بازار، پیگیری موضوع در دستور کار اکیپ های گشت مشترک بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با ردیابی محل تولید و توزیع این مواد ضدعفونی کننده مشخص شد شرکتی خصوصی در شهرک صنعتی مهاباد در حال تولید محلول های غیربهداشتی است که با تایید شبکه بهداشت و درمان و دستور مراجع قضایی از ادامه فعالیت آن جلوگیری و محل تولید پلمب شد.

وی اضافه کرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور عده ای افراد سودجو و فرصت طلب با توجه به نیاز جامعه به تولید مواد غیرمجاز و تقلبی و جعل عنوان و برچسب شرکت های معتبر اقدام کرده اند که در این خصوص نظارت ویژه با همکاری عوامل انتظامی، مقامات قضایی و شبکه بهداشت و درمان در دستور کار قرار دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد به شهروندان توصیه کرد اقلام بهداشتی و مورد نیاز برای مقابله با شیوع بیماری کرونا را از مکان های معتبر خریداری کنند تا در دام افراد سودجو قرار نگیرند.

وی اظهار داشت: هم اکنون تنها 2 مجوز تولید مواد ضدعفونی کننده در مهاباد صادر شده که از فردا، جمعه محصولات این شرکت ها در بازار عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد تولیدی مواد ضدعفونی غیرمجاز در مهاباد پلمب شد

یک واحد تولیدی مواد ضدعفونی غیرمجاز در مهاباد پلمب شد