مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 18:352020-04-01اجتماعي

دفترچه راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی دانش آموزان منتشر شد


دفترچه راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اکنون بیش از هر زمانی دولت الکترونیک، یادگیری الکترونیکی وآموزش الکترونیکی می تواند به آموزش و پرورش به عنوان بزرگ ترین متولی آموزش در کشور کمک کند؛ در واقع ابزار یا بستری است برای تداوم فرآیند یاددهی و یادگیری و به اصطلاح در این زمان که بیماری کرونا باعث تعطیلی مدارس شده است، بستر آموزش تعطیل نیست.

گستردگی شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی، سیستم های مدیریت یادگیری و سایت های آموزشی باعث شده معلمان از هر ابزاری که به نظر فرآیند یاددهی را تسهیل می بخشد، استفاده کنند اما به نظر می رسد ساماندهی فرآیند یادگیری در فضاهای مجازی برای متولیان امر آموزش یک ضرورت است و یکپارچه سازی ارائه آموزش و گردش محتوا، سنجش تحصیلی و تعامل بین دانش آموز و معلم موجب ایجاد عدالت آموزشی می شود.

وزارت آموزش و پرورش با ایجاد یک رابط کاربری، ارتباط بین سامانه سناد که پایگاه داده اطلاعات مدارس، دانش آموزان، کلاس ها و معلمان است را با پیام رسان های داخلی فراهم کرده است.

در اینجا نیز انتخاب پیام رسان به مدیر مدرسه که در فضای واقعی مدرسه در خط مقدم فرآیند آموزش قرار دارد، واگذار شده است؛ مدیر مدرسه باید سعی کند در این شرایط بحرانی انتخابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفترچه راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی دانش آموزان منتشر شد

دفترچه راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی دانش آموزان منتشر شد