مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 18:152020-04-01سياسي

اعزام 334 دستگاه باربری لرستان به بندر امام خمینی(ره)


از یکم تا دوازدهم فروردین 99، 334 دستگاه از ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری لرستان گفت: از یکم تا دوازدهم فروردین 99، 334 دستگاه از ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است.

عباس شرفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای فروردین ماه تاکنون 334 دستگاه از ناوگان باری لرستان برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است، اظهار کرد: در روز دوازدهم فروردین 36دستگاه از ناوگان باری اعزام شد.

وی گفت: علیرغم تعطیلات نوروزی و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، با تدابیر سازمان راهداری و تلاش جهادی فعالان حمل و نقل جاده ای، تاکنون هیچگونه وقفه ای در انتقال کالاهای اساسی از مبدا بندر امام به سایر نقاط کشور اتفاق نیفتاده و کالاهای مورد نیاز به موقع در اختیار مردم قرار گرفته است.

شرفی از رشد 897درصدی صدور بارنامه حمل کالا در دوازدهم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در دوازدهم فروردین امسال تعداد 299 فقره بارنامه حمل کالا در استان صادر شد، این در حالی است که سال گذشته در همین روز 30فقره بارنامه صادر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 334 دستگاه باربری لرستان به بندر امام خمینی(ره)

اعزام 334 دستگاه باربری لرستان به بندر امام خمینی(ره)