مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 18:052020-04-01پزشكي

هشدار فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در مورد خطر بازگشت کرونا


دکتر زالی درباره وضعیت اپیدمی در استان توضیح داد: با توجه به اینکه در بخشی از تحقق فاصله گذاری اجتماعی هستیم و در تعطیلات نوروزی بوده ایم، ممکن است شاهد یک کاهش نسبی در شیوع بیماری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران رعایت توصیه های بهداشتی توسط مردم در روز طبیعت را بسیار ستودنی عنوان کرد و گفت: ممکن است در روزهای اخیر شاهد کاهش نسبی میزان شیوع بیماری باشیم اما این فرود های آماری نباید ما را بفریبد زیرا ممکن است بیماری با کم کردن مداخلات شهری مجدد بازگشت کند.

دکتر علیرضا زالی امروز چهارشنبه سیزدهم فروردین ماه مصادف با روز طبیعت درباره اوضاع استان تهران در این روز اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد تحقق یک رفتار ستودنی و بسیار افتخار آمیز از سوی مردم استان به خصوص شهروندان تهران بودیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد آن بودیم که مردم شریف تهران با یک نگاه مسئولانه و با مسئولیت پذیری اجتماعی توصیه های بهداشتی را در دستورکار قرار دادند و با توجه ویژه به این توصیه ها شاهد حداقل حضور افراد در شهر بودیم.

دکتر زالی با بیان اینکه مشاهدات میدانی موید عدم حضور و اسکان مردم در شهر به ویژه پارک ها و تفرجگاه ها در روز طبیعت بود، گفت: مردم انتخاب کردند روز طبیعت را در منازل در کنار خانواده خود بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در مورد خطر بازگشت کرونا

هشدار فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در مورد خطر بازگشت کرونا