مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 18:052020-04-01سياسي

ادامه محدودیت ها با تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی


معتمدیان به تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا 20 فروردین ماه، اشاره کرد و گفت: از رفتار آگاهانه و مسئولانه مردم استان در رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در تفرجگاه ها در روز طبیعت تقدیر و تشکر می کنم.

- محمد صادق معتمدیان، در مصاحبه تلفنی با بخش خبر شبکه خاوران در خصوص ارزیابی وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: همانطور که مردم شریف استان در جریان هستند برای اولین بار در کشورمان نوروز و سال نو با شیوع فراگیر ویروس کرونا آغاز شد و این ویروس محدودیت ها و مشکلات زیادی برای مردم استان و کشورمان به همراه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معتمدیان ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری، طرح های مختلفی در کشور برای مقابله با آن اجرایی شد که آخرین طرح در دست اقدام، طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

وی تصریح کرد: از آغاز اجرای این طرح، مردم استان با رفتار آگاهانه، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم حضور در مراکز خرید و سایر تجمعات، در خانه ماندن و عدم حضور در تفرجگاه ها و پارک ها به ویژه در روز طبیعت، حقیقتاً بسیار مسئولانه عمل کردند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این نوع رفتارهای مسئولانه، نشانگر فرهنگ والای مردم استان است، اظهار کرد: از همه اقشار و اصناف استان و همچنین تمامی مسئولانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه محدودیت ها با تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی

ادامه محدودیت ها با تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی