مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 18:002020-04-01سياسي

موسوی: اقدام دولت بحرین در صدور رأی علیه بانک المستقبل و چند بانک ایرانی مردود است


سخنگوی وزارت خارجه اقدام دولت بحرین در صدور رای علیه بانک المستقبل و چند بانک ایرانی را مردود و فاقد اعتبار حقوقی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) ضمن رد اقدام دولت بحرین در صدور رای علیه بانک المستقبل، مدیران آن و چند بانک ایرانی دیگر، اظهار داشت: آرای صادره بر مبنای پرونده ای ساختگی صورت گرفته و اتهامات جعلی علیه محکومان آن فاقد هرگونه ارزش حقوقی بوده و موجب مسئولیت دولت بحرین در قبال تبعات آن می باشد.

بدیهی است ایران در دفاع از منافع و حقوق اتباع خود مسامحه نخواهد کرد.

موسوی افزود: بانک المستقبل در سال 2004 با پیشنهاد و مجوز دولت بحرین و با مشارکت مساوی بانکهای ملی و صادرات ایران و الاهلی بحرین تاسیس شده و بانک مرکزی آن کشور از ابتدا از طریق بخش های نظارتی و نمایندگان خود در هیات مدیره بانک المستقبل، نظارت مستمر و دائمی بر فعالیت ها و تراکنش های بانکی داشته است.

  موسوی افزود: اقدام سیاسی و غیر قانونی دولت بحرین مبنی بر تصرف و اداره آن توسط بانک مرکزی بحرین در 30 آوریل 2015 باعث شد که سهامداران ایرانی آن بانک ( بانکهای ملی و صادرات ) موضوع را از طریق محکمه بین المللی پیگیری کنند در چنین شرایطی صدور حکم قضایی از سوی نظام قضایی غیر قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: اقدام دولت بحرین در صدور رأی علیه بانک المستقبل و چند بانک ایرانی مردود است

موسوی: اقدام دولت بحرین در صدور رأی علیه بانک المستقبل و چند بانک ایرانی مردود است