مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 17:052020-04-01اجتماعي

اجرای طرح محدودیت تردد در123 نقطه از استان کرمان


سردار عبدالرضا ناظری عصر چهارشنبه در بازدید از مقرهای ایست بازرسی در ورودی و خروجی های شهر رفسنجان در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: بازدید هایی که از محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان داشتیم از مردم به خاطر همکاری و توجه به توصیه های پلیس و مصوبات ستاد ملی پیشگیری کرونا تشکر می کنم که در روزهای 12 و 13 فروردین در خانه و در کنار اعضای خانواده نشستند و بیرون نرفتند.

وی تصریح کرد: ادامه طرح تشدید و محدودیت تردد در تفرجگاه ها و پارک ها را در روزهای پنجشنبه و جمعه داریم و از حضور مردم در این مکان ها ممانعت خواهیم کرد.

سردار ناظری گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین ادامه دارد و از مردم می خواهیم که در محورهای مواصلاتی تردد نداشته باشند و از سفرهای غیرضروری درون و برون شهری که ممکن است منتهی به آلوده شدن آنها به ویروس منحوس کرونا باشد پرهیز کنند.

سرهنگ علی اکبر نصیری رییس پلیس راهور استان کرمان هم گفت: پیرو تشدید اقدامات کنترلی جهت جلوگیری از تردد در محورهای برون شهری خصوصا محورهای منتهی به تفرجگاه ها طی 24 ساعت گذشته 275 مورد اعمال قانون و 4 مورد توقیف خودرو داشتیم ضمن اینکه از ابتدای شروع طرح تشدید ممنوعیت تردد در محورها در استان کرمان 480 مورد اعمال قانون داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محدودیت تردد در123 نقطه از استان کرمان

اجرای طرح محدودیت تردد در123 نقطه از استان کرمان