مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 15:062020-04-01سياسي

700 دوربین ثبت تخلف در استان اصفهان فعال است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به فرمان فرماندهی معظم کل قوا به سردار سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: در این راستا و با تاکید ایشان مبنی بر لزوم سازماندهی این خدمات در قالب یک قرارگاه بهداشتی و درمانی، نیروی انتظامی نیز همگام با دیگر نیروهای مسلح و دیگر دستگاه ها با تمام توان وارد عمل شده است.

وی افزود: مجموعه انتظامی استان اصفهان نیز از همان دقایق اولیه شروع طرح با تمام توان و بکارگیری همه تجهیزات در کنار دیگر دستگاه ها پای کار ایستاد.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه اجرای این طرح مستلزم مشارکت و تعامل مردمی است، تصریح کرد: مأموران انتظامی استان اصفهان در بیش از 500 نقطه با همکاری تنگاتنگ نیروهای بسیج و ارتش مستقر هستند و از ورود مسافران و خودروهای غیر بومی به شهرهای این استان جلوگیری می کند و خودروهای غیر بومی فقط اجازه تردد از کنار گذر شهرها را دارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه 700 دوربین ثبت تخلفات نیز در استان اصفهان فعال هستند و رانندگان متخلف را اعمال قانون می کنند، اظهار داشت: خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی حق تردد به شهر و استان اصفهان را ندارند و تمامی تفرجگاه ها و محل های گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 دوربین ثبت تخلف در استان اصفهان فعال است

700 دوربین ثبت تخلف در استان اصفهان فعال است