مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 12:152020-04-01بين الملل

تست کرونای یک اسیر فلسطینی پس از آزادی از بند رژیم صهیونیستی مثبت شد


دولت فلسطین اعلام کرد که یک اسیر فلسطینی که یک روز پیش از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شد، مبتلا به ویروس کروناست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابراهیم ملحم سخنگوی دولت فلسطین امروز چهارشنبه گفت که از میان 15 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا، یک مورد مربوط به یک اسیر 19 ساله به نام نورالدین صرصور از شهرک بیتونیا است که به تازگی از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شده است.

ملحم افزود که این اسیر آزاده به مدت دو روز در بازداشتگاه اسراییلی عصیون واقع در جنوب بیت لحم و 14 روز نیز در بازداشتگاه عوفر در غرب رام الله در اسارت بوده و با شماری از اسرا نیز تماس داشته است اما اداره زندان های اسراییل هیچ آزمایشی از بقیه اسرا به منظور اطمینان از سلامت آن ها انجام نداده است.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی (وفا )، کمیته امور اسرا و آزادگان سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) نیز گفت که اسرای زندان عوفر پس از اطلاع از ابتلای این اسیر آزاده به ویروس کرونا، اکنون در حالت آماده باش بسر می برند و برخی از سلول های زندان نیز بسته شده تا ابتلای دیگر اسرا به کرونا نیز بررسی شود.

کمیته مذکور رژیم صهیونیستی و اداره زندان های این رژیم را مسئول این جنایت پزشکی، غیراخلاقی و غیرانسانی و عدم حمایت از اسرای فلسطینی در برابر شیوع ویروس کرونا، دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونای یک اسیر فلسطینی پس از آزادی از بند رژیم صهیونیستی مثبت شد

تست کرونای یک اسیر فلسطینی پس از آزادی از بند رژیم صهیونیستی مثبت شد