مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:252020-04-01دانش

دانشگاه شهید چمران اهواز خوابگاه متاهلی ندارد


بابک محمدیان، مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد وضعیت خوابگاه های این دانشگاه گفت: - مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشگاه شهید چمران اهواز فاقد خوابگاه متاهلی است و پیگیر هستیم تا هر چه سریعتر این ظرفیت در این دانشگاه تامین شود.

بابک محمدیان، مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد وضعیت خوابگاه های این دانشگاه گفت: برخی از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز نیازمند تعمیرات و بازسازی هستند و بنا داریم این تعمیرات را در سال 99 انجام دهیم.

محمدیان اضافه کرد: در زمینه ظرفیت خوابگاه ها مشکلی نداریم و معمولا در نیمسال دوم هر دوره تحصیلی به دلیل اینکه برخی دانشجویان فارغ التحصیل می شوند، فضای خوابگاه ها خالی می شود و از این رو، در زمینه اسکان دانشجویان محدودیتی نداریم.

هر چند که در نیمسال اول این مسئله با یکسری مشکلات همراه می شود، اما آنطور نیست که به دانشجویان اسکان ندهیم و در صورتی که ظرفیت خوابگاه ها تکمیل شود، دانشجویانی که تقاضای اسکان داده اند را به خوابگاه های سطح شهر انتقال می دهیم و حتی برای آنان خوابگاه خودگردان نیز در نظر می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهید چمران اهواز خوابگاه متاهلی ندارد

دانشگاه شهید چمران اهواز خوابگاه متاهلی ندارد