مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:152020-04-01اجتماعي

خلوتی جاده های مازندران در روز طبیعت


سرهنگ مهدی باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در شرایط فعلی تمامی محورهای مازندران اعم از ورودی و خروجی خلوت است که نشان می دهد مردم با درک شرایط از حضور در خیابان ها و پارک ها خودداری کردند.

وی ادامه داد : در حال حاضر میزان تردد خودرویی در جاده های استان در روز طبیعت نسبت به سال قبل بیش از 90 درصد کاهش یافت و تردد های موجود نیز مربوط به نیروهای پشتیبانی و مقابله ای با کرونا است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت : بررسی هوایی پارک های شهری و پارک های جنگلی استان که امروز با بالگردی صورت گرفت نشان داد که تمامی آنها خلوت هستند و هیچ مراجعه ای به این پارک صورت نگرفته است و حتی پارک جنگلی سیسنگان در غرب استان که همه ساله در روز طبیعت شلوغ ترین نقطه مازندران بود ، امروز کاملا خلوت بود.

سرهنگ باقری با قدردانی از مردم مازندران به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های و مصوبات مقابله با کرونا در روز 13 فروردین از طریق ماندن در خانه ، افزود : همکاری مردم برای تامین سلامت خود و سایر افراد جامعه کم نظیر بود.

وی اظهار داشت : البته همکاری مردم مازندران برای ما دور از انتظار نبود و این همکاری مردم باعث دلگرمی درمانگران و تسریع در شکست ویروس کرونا در استان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلوتی جاده های مازندران در روز طبیعت

خلوتی جاده های مازندران در روز طبیعت