مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-01اجتماعي

پایتخت نشینان 13 فروردین کرونایی امسال را در خانه بدر کردند


این شهروند تهرانی که 13 بدر امسال را در بالکن خانه به در می کند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا می گوید: ما هر سال در این روز با سنت های دیرینه از جمله بردن سبزی به طبیعت، کوبیدن چوب بر زمین و گره زدن سبزه ها توسط دخترهای مجرد فامیل نحسی ها را از خود دور می کردیم.

وی اضافه می کند: اما امسال ویروس کرونا یک نحسی است که در بیرون از خانه هاست و ما با رفتن به بیرون خانه آن را به خانه می آوریم از این رو تصمیم گرفتیم تا برخلاف سال های گذشته با خانه ماندن این 13 را بدر کنیم.

یکی دیگر از شهروندان تهرانی که امسال را در خانه مانده است به خبرنگار ایرنا می گوید: سپری کردن 13 فروردین در طبیعت و بوستان های شهر یکی از سنت های دیرینه بود که امسال برای حفظ سلامت خود و سایر افراد جامعه در خانه ماندیم.

وی ادامه می دهد: در این روز، سبزه ای را که در خانه داشتیم را به یاد 13 بدرهای سال های گذشته گره زدیم و آرزو کردیم تا از شر این ویروس کرونا خلاص شویم.

این شهروند اضافه می کند: اگر همه مردم همراهی کنند و به توصیه های بهداشتی توجه کنند به زودی این ویروس را از کشورمان بیرون خواهیم انداخت.

یکی دیگر از پایتخت نشینان که در حیاط کوچک خانه در کنار خانواده چهارنفری خود بساط مهربانی را پهن کرده است به خبرنگار ایرنا می گوید: هر سال به بوستان آب و آتش می رفتیم و در آنجا به کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت نشینان 13 فروردین کرونایی امسال را در خانه بدر کردند

پایتخت نشینان 13 فروردین کرونایی امسال را در خانه بدر کردند