مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-01اجتماعي

ورامین خلوت ترین سیزده بدر سال های گذشته را پشت سرگذاشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، با آغاز روز سیزده فروردین، مردم شهرستان ورامین با همراهی تمامی مسئولان در خانه ماندند تا خلوت ترین سیزده بدر در این شهرستان رقم بخورد.

هر چند که با دستور ستاد مقابله با کرونا ورامین، 5 ورودی اصلی شهرستان به مناطق روستایی جنوب شهرستان مسدود شد تا از ورود خودروها به این مناطق جلوگیری شود، ولی همراهی مردم باعث شد تا کمترین تعداد تردد خودروها از جاده های مواصلاتی شهرستان صورت گیرد.

مناطقی مانند جاده درختی روستای هدف گردشگری خاوه که در روزهای عادی نیز مملو از گردشگران است، خالی از مسافران و گردشگران است و حاشیه مزارع، چاه های آب مزارع و جوی های هیچ کدام از مردم حضور ندارند.

فرماندار ورامین با تقدیر از همراهی مردم در ماندن در خانه در روز طبیعت گفت: امروز مردم به این باور رسیده اند که با ماندن در خانه می توان زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کرد و یقینا با این همراهی، می توان این بیماری را شکست داد.

حسین کاغذلو اظهار کرد: تمامی ظرفیت شهرستان ورامین برای سپری کردن روز طبیعت بدون اجتماع مردمی بسیج شده است، عوامل انتظامی، راهداری، پلیس راهور، بخشداران، دهیاران روستاها و نیروهای بسیج به میدان آمدند تا با ممانعت از حضور مردم، به زنجیره انسانی انتقال بیماری کرونا خاتمه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورامین خلوت ترین سیزده بدر سال های گذشته را پشت سرگذاشت

ورامین خلوت ترین سیزده بدر سال های گذشته را پشت سرگذاشت