مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-01سياسي

توزیع 200 هزار ماسک توسط گروه های جهادی در سیستان و بلوچستان


مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 200 هزار عدد ماسک در 47 کارگاه توسط گروه های جهادی در این استان تولید و در بین اقشار مختلف جامعه توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، علی اکبر جعفری اظهار داشت: ضدعفونی معابر شهری و اماکن عمومی برای مقابله با ویروس کرونا از اولویت های گروه های جهادی در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: 340 هزار و 811 لیتر مواد ضدعفونی کننده در اجرای رزمایش مشترک بیولوژیکی با قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور که همچنان در سیستان و بلوچستان تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد نیز تولید، توزیع و در ضدعفونی کردن معابر بکار برده شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: گروه های جهادی بسیج سازندگی با همکاری قرارگاه قدس در هفت رزمایش مشترک تاکنون 13 هزار و 619 باب مدرسه، مکان مذهبی و معابر عمومی را گندزدایی و ضدعفونی کرده اند.

وی افزود: هم اینک 944 گروه جهادی تخصصی (درمانی و بهداشتی) و عمومی شامل گروه های چهار تا 30 نفره با تجهیز تمامی امکانات و بکارگیری 28 هزار و 45 نفر عضو اعم از شیعه و سنی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 200 هزار ماسک توسط گروه های جهادی در سیستان و بلوچستان

توزیع 200 هزار ماسک توسط گروه های جهادی در سیستان و بلوچستان