مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:052020-04-01اقتصادي

پلمب 79 واحد صنفی در قزوین به دلیل تخلف از طرح فاصله گذاری اجتماعی


معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: 79 واحد صنفی در قزوین به علت تخلف و بی توجهی در طرح فاصله گذاری اجتماعی که باهدف قطع زنجیره ویروس کرونا اجرایی شده بود، - پلمب شدند.

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شاهد همراهی اکثر مردم برای قطع زنجیره انتقال انسانی هستیم اما همچنان برای اجرای کامل طرح ها به همراهی همه شهروندان نیاز داریم.

وی بیان کرد: با تعطیل شدن 95 درصد واحدهای صنفی غیر ضروری در استان قزوین زمینه اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی مهیا شده و برای کسانی که مصوبات طرح را اجرا نکنند جریمه 500 هزار تومانی و پلمب واحد متخلف پیش بینی شده است که آن را عملیاتی کرده ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: 79 واحد صنفی در قزوین به علت تخلف و بی توجهی در طرح فاصله گذاری اجتماعی که باهدف قطع زنجیره ویروس کرونا اجرایی شده بود، پلمب شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در خصوص واحدهای توزیع کننده مواد غذایی و دارویی هیچ گونه تعطیلی صورت نگرفته و با ذخیره سازی مناسب جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی بیان کرد: از زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی در قزوین، 17 خودرو توقیف و برای 46 خودروی دیگر نیز جریمه قانونی اعمال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 79 واحد صنفی در قزوین به دلیل تخلف از طرح فاصله گذاری اجتماعی

پلمب 79 واحد صنفی در قزوین به دلیل تخلف از طرح فاصله گذاری اجتماعی