مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:052020-04-01اقتصادي

فروش الکل و ماسک در سوپرمارکت ها ممنوع است


محمد جوادی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با توجه به فروش الکل، ژل بهداشتی و ماسک به شکل مخفیانه در برخی سوپرمارکت های اصفهان اظهار داشت: فروش این اقلام در سوپرمارکت ها و دیگر فروشگاه ها به طور کلی ممنوع است و هیچ نوع مجوزی در این ارتباط صادر نشده است.

وی با اشاره به اینکه فروش این اقلام به هر نحوی در این نوع واحدهای صنفی ممنوع است، تصریح کرد: با افراد متخلف در این ارتباط برخورد جدی انجام می شود به نوعی که فروشگاه فرد متخلف به طور کلی تعطیل خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان تاکید کرد: در همین ارتباط تمامی تخلفات دیگر این فروشگاه ها مانند عدم درج قیمت، عدم وجود فاکتور خرید، صدور فاکتور برای مشتری، گرانفروشی و غیره نیز به شکل دقیق رصد شده و پرونده ای جداگانه به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیرو مصوبه استانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در ارتباط با تعطیلی فعالیت تمامی واحدهای صنفی به جز صنوف مرتبط با موادغذایی اغلب فروشگاهی پوشاک و کیف و کفش در اصفهان از چند روز گذشته تعطیل هستند.

وی ادامه داد: طبیعی است ک اصنافی متخلف داریم که شاید به خاطر شرایط مادی زندگی مانند اجاره مغازه خود را مجبور به باز نگه داشتن فروشگاه می دانند اما نباید فراموش کنیم که کشور ما اکنون در شرایط خاصی به سر می برد که ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش الکل و ماسک در سوپرمارکت ها ممنوع است

فروش الکل و ماسک در سوپرمارکت ها ممنوع است