مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-01دانش

برنامه آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: واحدهای استانی این دانشگاه باید از 16 فروردین 99 برای برگزاری کلاس های نظری به صورت مجازی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، مختار جلالی جواران نحوه آموزش غیرحضوری به صورت مجازی در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 دانشجویان این دانشگاه را به روسا و سرپرستان واحدهای استانی ابلاغ کرد.

وی گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی آموزش حضوری در دانشگاه ها، دروس نظری شامل دروس عمومی، معارف اسلامی، مهارت های مشترک، پایه و اصلی به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: استانهای آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان و گلستان به عنوان استان های منتخب از تاریخ 10 فروردین 99 نسبت به اجرای محدود و آزمایشی و رفع نواقص و مشکلات احتمالی اقدام کرده اند.

لذا از تاریخ 16 فروردین 99 کلاس های مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی با قابلیت بارگذاری و برگزاری کلاس های درسی به دو صورت آنلاین و آفلاین در سامانه آموزش های مجازی این دانشگاه به آدرس www.

samalive.

ir شروع به کار خواهند کرد.

جلالی جواران ادامه داد: روسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی می بایست با هدایت و نظارت دقیق بر تمام مراکز آموزشی تحت نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

برنامه آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد