مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:502020-04-01اجتماعي

جلوگیری از تردد خودروها راهی برای جلوگیری از شیوع کرونا در کشور


بخشدار مرکزی شهرستان گلپایگان گفت: تعطیلی صنوف غیرضروری و جلوگیری از تردد خودروها در روزهای 12 و 13 فروردین همکاری در به ثمر نشستن تلاش مدافعان سلامت و کادر درمانی است.

- مهدی سرلک در گفت وگو با خبرنگار مهر با تبریک سال جدید و با قدردانی از اقدامات ادارات و کادر درمانی شهرستان در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا بلافاصله کمیته سلامت در روستاهای دارای دهیاری با ترکیب مشخص تشکیل شد.

وی با بیان اینکه از 40 روستای دارای شورا تعداد 36 روستا دهیاری نیز دارد، افزود: در ایام نوروز با تلاش دهیاری ها به منظور مقابله با ویروس کرونا از ورود گردشگران به روستاها چلوگیری شد و همچنین از ششم فروردین تردد و فعالیت صنوف غیرضروری ممنوع اعلام گردید.

بخشدار مرکزی شهرستان گلپایگان افزود: آیین سنتی دید و بازدید، جشن نوروز، مراسمات مختلف مذهبی و اعیاد شعبانیه با نصب بنر در سطح روستاها و با استفاده از ظرفیت معتمدین برگزار نشده است.

وی ضمن قدردانی از خیروالامقام سید مرتضی حسینی در اهدای مواد ضدعفونی کننده، افزود: معابر و مکان های عمومی در روستاها ضدعفونی شدند.

سرلک ابراز داشت: تعطیلی صنوف غیرضروری در ایام نوروز و اجرای قانون جلوگیری از تردد خودروها در روزهای 12 و 13 فروردین همکاری در به ثمر نشستن تلاش های مدافعان سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تردد خودروها راهی برای جلوگیری از شیوع کرونا در کشور

جلوگیری از تردد خودروها راهی برای جلوگیری از شیوع کرونا در کشور