مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-01اجتماعي

تمام ورودی های مناطق تحت مدیریت محیط زیست لرستان مسدود است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهرداد فتحی بیرانوند امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بر لزوم ماندن در منزل برای قطع زنجیره ویروس کرونا و حفظ سلامتی همه هم استانی های عزیز در روز انس با طبیعت تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و انتشار ویروس کرونا، بهتر است که تمام هم استانی های عزیز روز انس با طبیعت امسال را در کنار خانواده و در منزل سپری کنند.

وی، گفت: با توجه به انتشار سریع این ویروس، بهترین راه مقابله با آن حضور در خانه و قطع زنجیره آن است که امیدواریم مردم با ماندن در منزل به خصوص در روز انس طبیعت به تسریع این امر کمک کنند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان، گفت: فرصت بهره مندی از مواهب طبیعت همیشه وجود دارد و لازم است در این برهه حساس برای حفظ سلامتی جامعه و حمایت از کادر زحمتکش درمان، روز انس با طبیعت امسال را در خانه سپری کنیم.

فتحی بیرانوند با اشاره به جلوگیری از ورود گردشگران احتمالی در روز انس با طبیعت به مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، اظهار داشت: تمام ورودی های این مناطق در سطح استان بسته شده است و نیروهای یگان حفاظت محیط زیست با متخلفین ورود به این مناطق به شدت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ورودی های مناطق تحت مدیریت محیط زیست لرستان مسدود است

تمام ورودی های مناطق تحت مدیریت محیط زیست لرستان مسدود است