مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-01پزشكي

سیزده به در امسال کرونا را پشت در خانه نگه دارید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا آمارهای منتشر شده از سوی سازمان بهداشت جهانی حاکی از یک نگرانی بزرگ در سطح دنیا است.

کرونا اینجا و آنجا، پیر و جوان و مرد و زن هم نمی شناسد.

هر روز به آمار مبتلایان و درگذشتگان این ویروس در دنیا افزوده می شود پس وجود همین آمار کافی است که شما برای حفظ جان خود و عزیزانتان در خانه بمانید.

کرونا بر همه جنبه های زندگی ما تاثیر خود را گذاشته است، و سیزده به در نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ با این همه کرونا نیز مثل خیلی از پدیده های دیگر در دنیا ثابت نمی ماند و همانطور که آمده روزی هم خواهد رفت اما آنچه باقی می ماند نتیجه رفتاری است که امروز از ما در قبال این ویروس سر می زند.

هر چند 13 به در امسال تمامی پارک ها، باغ ها، مناطق نمونه گردشگری، جاده ها و حتی خیابان ها مسدود شده است اما مردم خوزستان با انتشار هشتگ سیزده به در را در خانه بمانیم نشان داده اند که خودشان پیشاپیش به استقبال این امر رفته اند؛ علاوه بر این خلوت بودن پارک ها و مناظر طبیعی تا این لحظه نشان داده که مردم توانسته اند رفتار خودشان را مطابق با رفتار کرونا تغییر دهند.

سیزدهمین روز از بهار یا همان روز طبیعت برای همه ایرانیان همیشه فرصتی برای باهم بودن ها و دیدار دوستان و عزیزان و جمع شدن دور یک سفره در دل طبیعت بوده است، اما امسال نیز می توان با استفاده از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزده به در امسال کرونا را پشت در خانه نگه دارید

سیزده به در امسال کرونا را پشت در خانه نگه دارید