مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-01اقتصادي

اعمال محدودیت های شدید تردد در محلات خرمشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد حیدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران آمار ابتلاء به کرونا را در خرمشهر نگران کننده خواند و اظهار کرد: برای کاهش شیب ابتلاء در خرمشهر اقدامات مختلفی انجام شده که از فرصت روز طبیعت برای اجرای طرح قرنطینه در محلات و اعمال محدودیت های جدی در برخی محلات خرمشهر استفاده شد.

وی تعطیلی بازارهای سنتی این شهر را از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا دانست و گفت: بازار صفا و روز خرمشهر هم که از چالش های جدی شهرستان بودند که تعطیل شدند و تا اطلاع ثانوی هیچ کس نمی تواند در این بازارها فعالیت کند.

فرماندار خرمشهر از تأثیرگذاری این اقدامات در کاهش میزان تردد به نسبت روزهای گذشته خبر داد و گفت: مردم نسبت به روزهای گذشته در این راستا همکاری و همراهی بیشتری دارند و بر اساس مشاهدات میزان حضور مردم در اماکن عمومی و خیابان و همچنین اجتماعات خانوادگی به حداقل کاهش یافته است.

وی بر نقش روحانیان، شیوخ و معتمدان شهری در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در راستای همکاری مردم تأکید و ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد فعلی ابتلاء در خرمشهر در روزهای آینده تثبیت شود.

حیدری در ادامه به علت شیوع بالای کرونا در خرمشهر نسبت به دیگر شهرهای استان خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: در خرمشهر محیط برای شیوع بیماری نیز مستعد است که شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های شدید تردد در محلات خرمشهر

اعمال محدودیت های شدید تردد در محلات خرمشهر