مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-01اجتماعي

خراسان شمالی در روز طبیعت گل کاشت


امروز طبیعت نفس تازه کرد و بعد از سال ها مردم با در خانه ماندنی هدفمند، روز طبیعت را گرامی داشتند و به طبیعت مادر زمین ارج نهادند.

خراسان شمالی، مردمانی طبیعت گرد دارد که نه تنها در روز 13 فرودین، بلکه در هر وقت سال و به هر مناسبتی به دامان طبیعت پناه می برند و بعضا خواسته و یا ناخواسته تیشه به ریشه طبیعت خدادادی زده و آنرا تخریب می کنند، اما امسال گویا طبیعت نفس راحتی می کشد زیرا نه دستی شاخه های ترد و تازه را می شکند و نه آتشی برافروخته می شود تا مراتع و جنگل ها را بسوزاند حتی اگر به عمد نباشد.

گر چه امروز 13 فرودین 99 است و مردم در همراهی با پویش در خانه بمانیم در خانه مانده اند اما بوستان های خراسان شمالی نیز بسته است و علاوه بر این فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی استان نیز نسبت به تردد بی مورد در روز 13 بدر در جنگل ها و مراتع هشدار داده است.

تشدید حفاظت از منابع طبیعی در روز طبیعت سرهنگ موسی الرضا حیاتی گفت: حفاظت از منابع طبیعی در تعطیلات نوروز و روز طبیعت به دقت و جدیت انجام خواهد شد.

وی از ابلاغ دستورالعمل تشدید حفاظت از هسته منابع طبیعی در تعطیلات نوروز 1399 و روز طبیعت در کشور خبر داد و افزود: همانند سال های گذشته دستورالعمل تشدید حفاظت هسته منابع طبیعی در ایام تعطیلات نوروز 1399 و روز طبیعت را در دستور کار خود داشته و داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی در روز طبیعت گل کاشت

خراسان شمالی در روز طبیعت گل کاشت