مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-01اقتصادي

اعمال محدودیت های شدید تردد در محلات خرمشهر


فرماندار ویژه خرمشهر از اعمال محدودیت های شدید تردد در برخی محلات این شهرستان و تأثیرگذاری این اقدامات پیشگیرانه در رعایت فاصله اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حیدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران آمار ابتلاء به کرونا را در خرمشهر نگران کننده خواند و اظهار کرد: برای کاهش شیب ابتلاء در خرمشهر اقدامات مختلفی انجام شده که از فرصت روز طبیعت برای اجرای طرح قرنطینه در محلات و اعمال محدودیت های جدی در برخی محلات خرمشهر استفاده شد.

وی تعطیلی بازارهای سنتی این شهر را از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا دانست و گفت: بازار صفا و روز خرمشهر هم که از چالش های جدی شهرستان بودند که تعطیل شدند و تا اطلاع ثانوی هیچ کس نمی تواند در این بازارها فعالیت کند.

فرماندار خرمشهر از تأثیرگذاری این اقدامات در کاهش میزان تردد به نسبت روزهای گذشته خبر داد و گفت: مردم نسبت به روزهای گذشته در این راستا همکاری و همراهی بیشتری دارند و بر اساس مشاهدات میزان حضور مردم در اماکن عمومی و خیابان و همچنین اجتماعات خانوادگی به حداقل کاهش یافته است.

وی بر نقش روحانیان، شیوخ و معتمدان شهری در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در راستای همکاری مردم تأکید و ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد فعلی ابتلاء در خرمشهر در روزهای آینده تثبیت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های شدید تردد در محلات خرمشهر

اعمال محدودیت های شدید تردد در محلات خرمشهر