مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:552020-04-01حوادث

توزیع 171 تن اقلام غذایی، بهداشتی و امدادی در بین خانوارهای آسیب دیده از سیل کرمان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به بیش از 22 هزار نفر آسیب دیده و توزیع 171 تن اقلام غذایی، بهداشتی و امدادی در بین خانوارهای آسیب دیده از سیل خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به بیش از 22 هزار نفر آسیب دیده و توزیع 171 تن اقلام غذایی، بهداشتی و امدادی در بین خانوارهای آسیب دیده از سیل خبر داد.

رضا فلاح در تشریح جزییات امدادرسانی به مناطق سیل زده جنوب و شرق استان کرمان گفت: در طی 10 روز گذشته نیروهای امدادی هلال احمر در شهرستان های رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج، ریگان و ارزوییه به 22 هزار و 433 نفر امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به توزیع 171 تن اقلام غذایی، بهداشتی و امدادی در بین خانوارهای آسیب دیده در مناطق سیل زده افزود: این اقلام از انبارهای امدادی هلال احمر استان و کمک های خیرین داوطلب توزیع شده است.

فلاح با اشاره به اسکان 3 هزار و 532 نفر در چادرهای امدادی برپا شده در مناطق سیل زده توسط جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی مناطق سیل زده، در طی 18 سورتی پرواز اقلام امدادی و غذایی توسط امدادهوایی توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع برف و کولاک در شهرستان ساردوییه تصریح کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به 175 نفر آسیب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 171 تن اقلام غذایی، بهداشتی و امدادی در بین خانوارهای آسیب دیده از سیل کرمان

توزیع 171 تن اقلام غذایی، بهداشتی و امدادی در بین خانوارهای آسیب دیده از سیل کرمان