مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:552020-04-01پزشكي

تولید روزانه 25 هزار ماسک توسط قرارگاه شفاء سپاه استان مرکزی


سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک بیان داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا سپاه استان مرکزی همپای سایر دستگاه ها اقدامات خود را در چندین بخش در حوزه بهداشت و درمان آغاز کرد.

وی افزود: در حال حاضر 69 کارگاه تولید ماسک در استان فعال است و تاکنون 300 هزار ماسک توسط این قرارگاه تولید و رایگان در اختیار مردم و به ویژه در مناطق محروم توزیع می شود.

کریمی با اشاره به تولید و توزیع الکل و مواد ضدعفونی کننده نیز گفت: روزانه 120 هزار لیتر الکل و 380 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده  تولید می شود که از این میزان 700 بسته بهداشتی ویژه جانبازان و 165 هزار بسته بهداشتی میان مردم در سکونتگاه های غیررسمی در سطح استان توزیع می شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: پنج هزار و 200 اماکن استان شامل فروشگاه ها، مساجد، نانوایی ها و پمپ بنزین گندزدایی و ضدعفونی شده و طی چندین مرحله نسبت به رفع آلودگی معابر 5800 نقطه شهری و روستایی اقدام شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 7 مرکز درمانی سپاه در شهرهای اراک، ساوه، خمین و محلات در کنار مجموعه علوم پزشکی به مردم خدمات بهداشت و درمانی ارائه می کند و پیش از آغاز سال جدید نیز دو چادر به عنوان نقاهتگاه و یک حمام سیار چهار دوشه در بیمارستان آیت الله خوانساری ایجادشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 25 هزار ماسک توسط قرارگاه شفاء سپاه استان مرکزی

تولید روزانه 25 هزار ماسک توسط قرارگاه شفاء سپاه استان مرکزی