مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-01ورزشي

فرصتی که کرونا به اسکوچیچ داد


بازی های تیم ملی در انتخابی جام جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و همین موضوع باعث شد تا دراگان اسکوچیچ شانس و فرصت این را داشته باشد که بیشتر نسبت به تیم ملی ایران شناخت پیدا کند.

- بازی های تیم ملی در انتخابی جام جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و همین موضوع باعث شد تا دراگان اسکوچیچ شانس و فرصت این را داشته باشد که بیشتر نسبت به تیم ملی ایران شناخت پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زاوش محمدی در خبرآنلاین نوشت: با شیوع ویروس کرونا، مسابقات فوتبال در سراسر جهان لغو شد و شروع دوباره آنها هنوز مشخص نیست.

این در حالی است که تیم ملی ایران قرار بود 7 و 12 فروردین به مصاف هنگ کنگ و کامبوج برود که این بازی ها لغو شد و هنوز مشخص نیست که این دیدارها چه زمانی برگزار می شود.

لغو این بازی ها از طرفی به سود سرمربی جدید تیم ملی ایران شد.

دراگان اسکوچیچ که همین چند ماه پیش جایگزین مارک ویلوتس بلژیکی شد، در اولین آزمون خود باید به مصاف هنگ کنگ می رفت و بعد مقابل کامبوج قرار می گرفت که به نظر بازی های راحتی بود.

تیم ملی ایران در دور رفت مسابقات انتخابی جام جهانی، در گروه C موفق شد در دو بازی نخست مقابل هنگ کنگ و کامبوج به برتری برسد اما در دو بازی حساس مقابل بحرین و عراق شکست خورد تا شرایط برای تیم مارک ویلموتس سخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی که کرونا به اسکوچیچ داد

فرصتی که کرونا به اسکوچیچ داد