مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:152020-04-01اقتصادي

مصرف آب در برخی مناطق بیش از 40 درصد افزایش یافته/ مردم مصرف را کاهش دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت وزیران و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش آب و برق جزو همکاران خاموش بخش بهداشت و درمان کشور در مبارزه با کرونا هستند، - اردکانیان با بیان اینکه مصرف آب در برخی مناطق بیش از 40 درصد افزایش یافته است، گفت: از مردم عزیزمان می خواهیم بدون هیچ اغماضی دررعایت بهداشت، در موارد دیگر، مصرف آب را کاهش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت وزیران و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش آب و برق جزو همکاران خاموش بخش بهداشت و درمان کشور در مبارزه با کرونا هستند، گفت: بیش از 20 هزار نفر در صنعت برق و بیش از 5 هزار نفر در بخش آب شبانه روز مشغول کار در بخش های مختلف هستند.

وی افزود: عوارض سیلاب های اخیر از حیث قطع آب و یا برق روستا ها تا حد زیادی برطرف شده است و موارد محدودی است که در حال حل شدن است.

وزیر نیرو با بیان اینکه مصرف آب با توجه به وضعیت موجود طبیعتا افزایش پیدا کرده است، تاکید کرد: وقتی می گوییم چالشی در موضوع مصرف آب داریم، لزوما به حجم موجود آب در مخازن و سد ها بر نمی گردد؛ ما به ظرفیت تصفیه خانه ها نگاه می کنیم، چون باید آن ها کشش تامین این آب را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف آب در برخی مناطق بیش از 40 درصد افزایش یافته/ مردم مصرف را کاهش دهند

مصرف آب در برخی مناطق بیش از 40 درصد افزایش یافته/ مردم مصرف را کاهش دهند