مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:152020-04-01اقتصادي

هشدارهای رییس اداره منابع طبیعی کاشان


هر سال مردم را به طبیعت‏ گردی و گردش در کوه و کویر به ویژه در فصل بهارِ طبیعت دعوت می کردیم، ولی امسال هشدار می دهیم که باید مردم مواظب باشند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره منابع طبیعی کاشان گفت: هر سال مردم را به طبیعت‏ گردی و گردش در کوه و کویر به ویژه در فصل بهارِ طبیعت دعوت می کردیم، ولی امسال هشدار می دهیم که باید مردم مواظب باشند.

محمد مهدی شریفی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هشدار اول به شهروندان دوستدار طبیعت است که امسال با حضور خود در طبیعت نه تنها ممکن است ویروس کرونا را گسترش دهند، بلکه در اثر ورود خودرو، خاک مراتع کوبیده و فشرده شده که مانع از رشد گیاهان خواهد شد.

وی افزود: هشدار دوم نیز به کسانی است که هر سال اقدام به جمع‏ آوری ریشه، پیاز یا ساقه های نورس گیاهان مرتع ها می کردند که امسال همه باید برای جلوگیری از شیوع ویروس همه گیر و خطرناک کرونا مشارکت کنیم و با توجه به بارندگی های روزهای گذشته، لازم است طبیعت تنها و آرام باشد تا گیاهان رویش داشته باشند.

رییس اداره منابع طبیعی کاشان، تصریح کرد: گیاهان یک ساله، بخش وسیعی از علوفه مراتع را تشکیل می دهند پس به منظور اینکه مرتع داران و چوپانان مبتلا به ویروس نشوند و یا به علت کمبود علوفه دچار فقر و بیکاری نشوند، از همه شهروندان می خواهیم که از سر خودخواهی و برای چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای رییس اداره منابع طبیعی کاشان

هشدارهای رییس اداره منابع طبیعی کاشان