مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 07:252020-04-01اقتصادي

تولید بیش از 40 واحد تولیدی ابرکوه متوقف شد


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه گفت: به دنبال شیوع ویروس کووید 19 و در راستای مقابله و قطع زنجیره انتقال این ویروس، بیش از 40 واحد و کارگاه تولیدی در این شهرستان، - تولید خود را متوقف کردند.

ناصر زارع در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و ورود آن به شهرستان ابرکوه، تولید بیش از 40 کارخانه، کارگاه و واحد تولیدی در شهرستان ابرکوه، در راستای مقابله و قطع زنجیره انتقال این ویروس متوقف شد.

وی بیان کرد: مدیران واحدهای تولیدی که تعداد کارگران آن ها بیش از 20 نفر بودند، از آغاز شیوع کرونا ویروس، خط تولید خود را تعطیل کرده و برخی واحدها نیز ساعات کاری را تا حداقل ممکن کاهش داده اند تا حتی المقدور کارگران کمتر در معرض خطر ابتلا قرار گیرند.

زارع خاطرنشان کرد: از سوی دیگر واحدهای تولیدی مرتبط با محصولات پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، مواد اولیه آن ها، واحدهای تولیدکننده مواد غذایی، آشامیدنی، خوراکی و محصولات بهداشتی در راستای خدمت به مردم تعطیلی نداشته و با رعایت کامل اصول بهداشتی، محلول پاشی و ضدعفونی مستمر و مکرر، به کار خود ادامه دادند.

وی ادامه داد: با توجه به نگرانی برخی کارگران و خانواده های آنان به علت قرار گرفتن در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا، بازرس کار این اداره پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 40 واحد تولیدی ابرکوه متوقف شد

تولید بیش از 40 واحد تولیدی ابرکوه متوقف شد