مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 06:002020-04-01فناوري

اهدای دستگاه های تنفس مصنوعی به بیمارستان ها توسط ایلان ماسک


ایلان ماسک بنیانگذار شرکت تسلا اخیرا در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرده که آماده است تا دستگاه های تنفس مصنوعی که شرکتش توسعه داده را به صورت رایگان به بیمارستان ها ارائه دهد.

- اهدای دستگاه های تنفس مصنوعی به بیمارستان ها توسط "ایلان ماسک" "ایلان ماسک" بنیانگذار شرکت "تسلا" اخیرا در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرده که آماده است تا دستگاه های تنفس مصنوعی که شرکتش توسعه داده را به صورت رایگان به بیمارستان ها ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، ایلان ماسک که چندی پیش خبر داده بود که با توجه به شیوع کرونا ویروس، این شرکت در صورت لزوم به ساخت دستگاه های تنفس مصنوعی خواهد پرداخت؛ اکنون اعلام کرده قصد دارد دستگاه های تنفس مصنوعی که شرکت تسلا آنها را توسعه داده را به صورت رایگان در اختیار بیمارستان های سراسر جهان قرار دهد.

وی اظهار کرد که می توانیم این دستگاه ها را با ماشین های خودمان به بیمارستان ها ارسال کنیم بنابراین هزینه دستگاه و هزینه ارسال نیز رایگان است و تنها خواسته ما این است که این دستگاه ها به سرعت مورد استفاده بیماران قرار گیرند و مسئولان آنها را در انبار نگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای دستگاه های تنفس مصنوعی به بیمارستان ها توسط ایلان ماسک

اهدای دستگاه های تنفس مصنوعی به بیمارستان ها توسط ایلان ماسک