مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-01اقتصادي

تمدید 110 پروانه استاندارد در کردستان


مدیرکل استاندارد استان کردستان، از تمدید 110 پروانه کاربرد علامت استاندارد محصولات مشمول استاندارد اجباری و دارای پروانه استاندارد تشویقی در سال 98 خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل استاندارد استان کردستان، از تمدید 110 پروانه کاربرد علامت استاندارد محصولات مشمول استاندارد اجباری و دارای پروانه استاندارد تشویقی در سال 98 خبر داد.

ژیلا یزدانی امروز(13 فروردین) اظهار کرد: در سال گذشته تعداد 106 پروانه استاندارد اجباری و 4 پروانه استاندارد تشویقی مربوط به فرآورده های تولید شده در واحدهای تولیدی و خدماتی استان کردستان تمدید شد.

وی افزود: تمدید پروانه استاندارد تنها برای واحدهایی امکان پذیر است که در مدت سه ساله اعتبار پروانه دارای استمرار کیفیت باشند و در بازرسی ها و نمونه برداری های مستمر انجام شده، عدم انطباق آنها کمتر از حد مجاز باشد.

مدیرکل استاندارد استان کردستان بیان کرد: بیشترین تمدید پروانه مربوط به شهرستان سنندج با 32 تمدید بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان، یزدانی عنوان کرد: در شهرستان های سقز، قروه، دهگلان و بیجار به ترتیب 21، 14، 12 و 7 تمدید پروانه داشته ایم، در صورتی که در شهرستان های بانه و مریوان هرکدام 9 پروانه و همچنین شهرستان های دیواندره و کامیاران نیز هر کدام 3 پروانه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید 110 پروانه استاندارد در کردستان

تمدید 110 پروانه استاندارد در کردستان