مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-01سياسي

اولویت ها و سیاست های سازمان نهضت سوادآموزی در سال 1399


رییس سازمان نهضت سوادآموزی به اولویت ها و سیاست های سوادآموزی در سال 99 اشاره کرد و گفت: همه استان ها متناسب با سیاست ها، برنامه عملیاتی سوادآموزی استان را تهیه و پس از توافق با سازمان نهضت سوادآموزی و بودجه ریزی عملیاتی آن را اجرایی کنند.

- رییس سازمان نهضت سوادآموزی به اولویت ها و سیاست های سوادآموزی در سال 99 اشاره کرد و گفت: همه استان ها متناسب با سیاست ها، برنامه عملیاتی سوادآموزی استان را تهیه و پس از توافق با سازمان نهضت سوادآموزی و بودجه ریزی عملیاتی آن را اجرایی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شاپور محمدزاده با اشاره به این که آموزش های حضوری سوادآموزی در نیمه دوم سال 1398 تحت تاثیر انتشار ویروس کرونا قرارگرفت، اظهارکرد: سازمان برای به حداقل رساندن این آسیب، از روش های آموزش از طریق فضای مجازی و رسانه های ملی و استانی استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش وی به اولویت ها و سیاست های سوادآموزی اشاره کرد و گفت: همه مدیران کل آموزش و پرورش استان ها به همران معاونان سوادآموزی خود متناسب با این سیاست ها، برنامه عملیاتی معاونت سوادآموزی استان را تهیه و پس از توافق با این سازمان و بودجه ریزی عملیاتی اجرایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت ها و سیاست های سازمان نهضت سوادآموزی در سال 1399

اولویت ها و سیاست های سازمان نهضت سوادآموزی در سال 1399