مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-01سياسي

نامه مدیر حوزه های علمیه به شیخ الازهر/ آماده تبادل تجربیات هستیم


مدیر حوزه های علمیه در نامه ای خطاب به احمد الطیب، شیخ الازهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جهان تاکید کرد: این شرایط بهترین فرصت است تا ضمن ایمان به ذات لایزال مبدا هستی و بازگشت به اصول فطری و انسانی به عنوان کارآمدترین راه ها تبلیغ و ترویج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در نامه ای خطاب به احمد الطیب، شیخ الازهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جهان و کشورهای مختلف اسلامی، برای مبتلایان به این بیماری آرزوی سلامتی کرد و ضمن تاکید بر ادامه روند آموزشی حوزه های علمیه با استفاده از بستر فضای مجازی بر آمادگی حوزه علمیه قم برای تبادل تجارب علمی و پژوهشی و فرهنگی به ویژه در عرصه مجازی را اعلام کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: حادثه ناگوار انتشار ویروس کرونا مایه رنج و مصیبت کشورها و ملت ها و موجب غم و اندوه رهبران ادیان و شخصیت ها و عالمان اسلامی شده است.

حوزه های علمیه و بزرگان دین در قم و ایران با تأسی به رهبری معظم و مراجع عظام دامت برکاتهم ضمن ابراز همدردی با داغدیدگان و مصیبت زدگان و رنج کشیدگان از پیروان همه ادیان به ویژه آسیب دیدگان از دنیای اسلام، آرزوی رحمت الهی برای جان باختگان و شفای عاجل برای بیماران را از خدای منان دارد و بر اهمیت تنظیم همه امور وبرنامه ها بر اساس توصیه ها و دیدگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مدیر حوزه های علمیه به شیخ الازهر/ آماده تبادل تجربیات هستیم

نامه مدیر حوزه های علمیه به شیخ الازهر/ آماده تبادل تجربیات هستیم