مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-01پزشكي

کمبودی در تهیه وسایل حفاظتی نداریم


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی در تهیه وسایل حفاظتی در بیمارستان های استان وجود ندارد.

- ایسنا/زنجان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی در تهیه وسایل حفاظتی در بیمارستان های استان وجود ندارد.

علیرضا آرمانی کیان دیروز (12 فروردین) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در رابطه با آمار مربوط به شیوع ویروس کرونا در استان، اظهار کرد: مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون 1646 نفر بود که یک سوم از این جمعیت یعنی 582 نفر از لحاظ آزمایشگاهی مثبت بوده و باقی افراد دارای علائم بالینی (سی .

تی اسکن) بیماری کرونا بودند که تحت درمان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه تاکنون 57 نفر نیز از لحاظ آزمایشگاهی بر اثر بیماری کرونا فوت کرده اند که دو مورد از آنان طی 24 ساعت گذشته بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند، افزود: بر اساس آخرین آمار، اکنون 351 نفر در بیمارستان های استان زنجان بستری هستند و 393 نفر نیز از بیمارستان های استان ترخیص شده اند که 27 نفر آنان طی 24 ساعت گذشته از بیمارستان ها ترخیص شدند.

این مسئول با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص ممانعت توزیع پک های بهداشتی در یکی از بیمارستان های بزرگ زنجان توسط رییس بیمارستان، تصری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در تهیه وسایل حفاظتی نداریم

کمبودی در تهیه وسایل حفاظتی نداریم