مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-01سياسي

نیازمند بسیج همگانی برای شکست کرونا هستیم


امام جمعه و فرماندار بیله سوار در پیامی مشترک بر لزوم برخورداری از عزم عمومی و بسیج همگانی برای شکست کرونا تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار و حسن قبادی فرماندار این شهرستان خطاب به مردم شریف، فهیم و مسئولین ایثارگر و پرتلاش منطقه پیرامون طرح کشوری فاصله گذاری اجتماعی و روز طبیعت اطلاعیه مشترکی صادر کردند.

در این اطلاعیه آمده است: حضور داوطلبانه و تلاش ایثارگرانه همه اقشار مردمی و مدیران سازمان های مسئول شهرستان بیله سوار، قرارگاه پدافند زیستی در مدیریت بحران اجتماعی و چالش بهداشتی و درمانی بیماری کرونا ویروس جدید، برای تأمین حداکثری سلامت عمومی جامعه، ستودنی، چشم گیر و غیرقابل وصف است.

در تداوم مسیر افتخارآمیز مدیریت اثربخش و کارآمد بحران کرونا ویروس جدید و تحقق هدف بزرگ شکست آن، طرح کشوری فاصله گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تصویب و ابلاغ شده است که مفاد آن از طریق رسانه های ملی، استانی و محلی به اطلاع عموم مردم شریف و فهیم منطقه رسانده شده است.

1.

شایسته و بایسته است تا مردم، مسئولان و رسانه های منطقه در اجرای بسیج همگانی اطلاع رسانی و تحقق شعار کرونا را شکست می دهیم و پیوستن به کمپین در خانه می مانیم؛ و همکاری و همراهی مردم در روزهای گذشته، اشاره به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند بسیج همگانی برای شکست کرونا هستیم

نیازمند بسیج همگانی برای شکست کرونا هستیم