مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 21:502020-03-31ورزشي

لیگ فوتبال مدل 98؛ سرزمین عجایب!


بالاترین سطح فوتبال ایران در حالی روزهای پر فراز و نشیبی را در سال 98 پشت سر گذاشت که اتفاقات نادری در آن به وقوع پیوست و خاطره ساز شد.

- بالاترین سطح فوتبال ایران در حالی روزهای پر فراز و نشیبی را در سال 98 پشت سر گذاشت که اتفاقات نادری در آن به وقوع پیوست و خاطره ساز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیگ برتر فوتبال در سال 98 با حاشیه شروع شد و با حاشیه به اتمام رسید.

لیگی که نشان داد هنوز سردمدار اتفاقات عجیب است و هنوز هم می توان شاهد جنجال ها و حاشیه هایی بود که در هیچ جای دنیا دیده نمی شود؛ از تاخیر در شروع لیگ گرفته تا شایعه مهندسی لیگ و حاضر نشدن یک تیم در زمین.

لیگ جذاب هجدهم با نبرد استقلال، پرسپولیس و سپاهان وارد سال 98 شد و شاگردان برانکو موفق شدند فاتح مثلث رقابت شفر، قلعه نویی و برانکو باشند.

جنجال در بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان و کشیده شدن آن به نیمه نهایی جام حذفی دو تیم، اولین حاشیه جدی لیگ برتر در سال 98 بود؛ اتفاقاتی که با نقره داغی اصفهانی ها همراه شد و پرسپولیسی ها با تن ندادن به این حواشی صاحب دو جام شدند.

کسب جام حذفی و لیگ هجدهم برای سرخ های پایتخت اتفاقی نادر در جهان را رقم زد و مسئولان سازمان لیگ بدون برگزار کردن سوپرجام، این جام را تحویل پرسپولیس دادند تا احتمالا سرخ ها اولین تیم تاریخ باشند که به ازای بازی نکردن مسابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ فوتبال مدل 98؛ سرزمین عجایب!

لیگ فوتبال مدل 98؛ سرزمین عجایب!